Handjes inzetten voor hulp aan Sti. Present Súdwest-Fryslân

De Stichting Present slaat een brug tussen mensen die iets hebben te bieden en mensen die daarmee geholpen kunnen worden. Als makelaar in vrijwilligerswerk bieden zij de mogelijkheid voor vrijwilligers om zich in de eigen woonplaats in te zetten voor mensen die te maken hebben met armoede, een slechte gezondheid of een sociaal isolement. Voor 1 dagdeel of voor langere tijd.

Lionscclub Sneek Waterstad heeft een aantal malen geholpen bij een project en geld gedoneerd voor onder meer een aanhangwagen. Activiteiten waren zaken zoals een huis leegruimen, tuinwerkzaamheden en bestraten. Wij willen deze organisatie van harte aanbevelen. Heb je een paar uurtjes beschikbaar? Doen!  Zie voor informatie hun website.