01/05/2023

Lions Summerparty met de Coverband Deadline!
Op zaterdag 17 juni 2023 gingen zij en wij weer los in Lokaal 55!

DE COVERBAND DEADLINE is een supergave professionele coverband geschikt voor elk feest! De band speelt een op de gasten afgestemd repertoire en dat kan van alles zijn, want de jongens zijn van alle markten thuis. Met hun jarenlange ervaring (ruim 30 jaar!) garandeert Deadline dat elk feest en zeker de SUMMERPARTY een geweldig succes wordt.

Iedereen danste mee met de aanstekelijke muziek, lálálá lekker meegaand met de klassiekers, en we gingen lekker uit ons dak op de beste hits en hadden weer een geweldige avond!

Met hun geweldige professioneel geluid laat de Band Deadline menig vloer trillen en blazen ze regelmatig het dak er af! Klik hier voor hun promo-video
Tot de volgende Summerparty!

Wij zijn altijd op zoek naar sponsoren. Voor €100,- bent u al sponsor. U ontvangt 2 toegangskaarten en uw logo en bedrijfsnaam worden op een scherm getoond tijdens het evenement en op de website.
Interesse? Graag even een e-mail naar sneekwaterstad@lions.nl